ingopingo

Alla inlägg den 10 december 2010

Jay

Av INGO - 10 december 2010 23:13

idol 2010 blev Jay...yeeeees han var grym

Vinnarlåten får tre ingos av fem möjliga

Förra årets låt var bättre


Ska sova nu för jag e trött som en liten griseknorr

MEN jag måste bara berätta

Kom hem idag efter jobbet

Ett paket står på soffan

jag öppnar den

En äggskalare...med en lapp

"Titta under sängen"

jag springer till sovrummet

Inget paket under sängen

När jag ser upp står A glad som en pojke på julafton

Taaadddaaaaaaaaaaaa

En symaskin

Jag fick en symaskin!!!...och jag som aldrig har sytt i hela mitt liv.

Nu börjar allvaret

jag är hundra procent hemma fru


Nej då! jag ska uppfylla en del tankar och idéer jag har

OCH till det behöver jag en SYMASKIN =)

Min kära A

tack älskling

Lägger ut bild i morgon

MÅSTE sova nu!

Ingo har redan satt på sig pyjamasen...pjamas...pijamas...hur stavas det egentligen?

God natt au revoir

Av INGO - 10 december 2010 07:22

Tog en tidig promenad med Ingo

 

Lämnade han hos mamma

Hon låg och sov, det var bara F som stod vid dörren och tittade i mörkret

Sen tog jag en raskpromenad hem.

Träffade a syrra på vägen dit, hon skulle till jobbet. Vi ska dit i kväll

Ska bli jätte mysigt och kul.


Igår kollade vi på robinson

Som jag sa så kom Daniel "nästan på ett svartskepp tillbaka" han kom simmandes i vattnet, I´m back! Vad är det för utröstningar???


Min mage höll på att dumma sig igår, jag kunde inte sova, det var så obehagligt, att någon håller på att gröta där inne. Vet inte när man kan känna bäbisen men jag känner att mina organ flyttar sig rätt rejält. Jobbigt!

Idag är det äntligen fredag så himla skönt med helg. Hoppas dagen går fort

Idag skulle jag få en present av A...undrar vad det e...=)

Idolkväll i kväll, heja Jay!

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards