ingopingo

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av INGO - 1 juni 2010 21:40

Ingo och A ligger på golvet och pussar på varandra. Jag får aldrig vara med på den leken. Dom är "ett"

Jag har jobbat idag...ja det har jag, nog om det!


Köpte en pizza efter jobbet som jag åt en bit av...äckliiiig den smakade mögel. Usch vad onödigt! Fick slänga allt


I morgon är jag ledig, ska bli så himla skönt. Har lite ärenden att fixa och sen har jag match på kvällen med mitt korpen lag.

Vi ska åka och slå lite bollar på banan i morgon. Ska bli kuuul!

NU SKA JAG SOoooOVA...god natt

Tråkigt när jag inte har bilder att lägga upp. Kommer massor i morgon =)

Av INGO - 1 juni 2010 06:40

God morgon

Idag....jag är trött...herregud vad trött jag känner mig. Tror att det är mina tankar som flyger runt i huvudet.

I natt gick Ingo och kissade ner A t-shirt...inte så bra...förstår inte varför han gör så? Nu ligger han bredvid ming på rygg som en nöjd hund.

Solen skiner där ute och själv ska man gå och jobba. Börjar tidigare idag så Ingo får vara själv lite längre idag, tråkigt att behöva lämna honom.

Så jag får skriva i kväll istället.

Ciao

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards