ingopingo

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av INGO - 22 juni 2010 22:25

Jag glömmer att alla läser min blogg...Mamma sa åt mig på skarpen idag att jag inte får äta så mycket kakor och godis...Vad ska man säga då? Går ju inte att neka direkt när bevis finns på nätet...skrivet av MIG!


Ikväll var jag och A över i vår nya lägenhet för att kika lite på den. HERREGUUUUD vad fin den var!!! Jag är överlycklig över vårat köp! Helt sjuuukt att vi fick den.

Det måste bara har varit retards på visningen...vi hade sån tuuuuuuuuuuuuuuuur!!!

Nu ska jag äta lite choklad....nej jag menar frukt...GOD NATT

Av INGO - 22 juni 2010 07:31

Solen skiner så starkt att jag dragit ner rullgardinerna så Ingo kan andas här hemma, stackarn. Ska snart gå ut med han en sista gång innan jobbet klockan nio,

Träffade Carro en sväng igår...jag åt 20.000 stycken ballerina kakor...känner mig fortfarande mätt, har inte ätit frukost...  

Tänk att hon ska föda om ca 7 veckor...inte sant vad kul!


Vi har fått ett nytt inflyttnings datum, 26 juli smäller det. Då flyttar vi till större. Ska bli så himla kul och mysigt. Kommer packa ner allt innan vi drar till Grekland så det är klart när vi kommer hem. Jag märker att jag måste börja göra mer saker...har inget att skriva.

Ciao

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards