ingopingo

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av INGO - 13 juni 2010 20:06

Hurtbullen som somnade i soffan...

I morse gick jag och adam en långpromenad i 2 timmar. Jag hade sååå ont i benen efteråt. Algeriet spelade mot Slovenien och jag somnade...Sov i en och en halvtimme.

Helt galet!

Sen efter det tvättade jag klart resten av tvätten och bäddade rent sängen, så nu kommer vi sova gott i natt.

Middag hemma hos Mamma och J var också mysig, synd bara att jag åt en massa ostbågar innan...mätt som en plätt lagom till middagen =)


Nu väntar vi på Tyskland som möter Australien i kväll. Hoppas Australiensarna får tokstryk.


I morgon väntar jobb......no comment =(

Ha en bra kväll

Av INGO - 13 juni 2010 09:49

              

Idag var det dags för att tvätta. Verkligen på tiden. Ingo tycker om att leta bland smutstvätt så i morse var det hans paradis. Idag skiner solen lite.. lite i allafall och vi sov fram till nio...det gällde Ingo också...helt otroligt.

Algeriet spelar idag i VM så jag och A och Ingo ska ut och gå en långpromenad innan dess. Sen ska vi åka och kolla på tapeter och golv till nya lägenheten. Ska bli myspys.

Sen är det dags för söndagsångest...jobb i morgon...fy fan vad hemskt att känna söndagsångest, det förstör hela hela dagen.

Jaja........IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiii

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiwake up!!!!!!!!!!!

Ciao

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards