ingopingo

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av INGO - 30 juni 2010 18:54

Sitter och väntar på att få middagen serverad. Bortskämd som jag är,sitter jag i soffan och kikar datorn medans han står i köket och skriker;

- KOM INTE IN HIIIIT! Det är en överraskning  Det luktar gott! Har ingen aning om vad det är. men jag såg tortilla brödet...


I morgon ska jag träffa Stina och Mia efter jobbet, ska bli skoj!

Annars räknar jag ner dagarna tills vi flyttar, inte långt kvar nu, shiiit va skoj det ska bli! Vi har redan börjat packat en heldel.

Det blir jordgubbsätning i kväll OCKSÅ, det har blivit mycket jordgubbar i år, häärligt ju! GOTT! Nu är maten klar, bäst jag går och möter han med ett leende=)

RESULTATET! ttaaadddaaaaa

           

  
 

Av INGO - 30 juni 2010 08:59

God morgon!


Idag har jag och A sprungit en halvmil på gymmet. Sååå hurtigt! Så i morgon blir det dags igen. Vi åker ju snart till Grekland så jag måste väl försöka få plattare mage...appropå mage. min syrra sa till mig att jag kommer nog få det lätt att föda barn med tanke på att jag har stor mage....

TACK för den syrran....


Nej nu ska jag sticka till jobbet

Ciao

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards