ingopingo

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av INGO - 19 juni 2010 19:23

Hej hopp!


Idag var jag och åt lite med Mia,Stina och Carro och hennes Emma. Det var super mysigt!

Kom sen hem till två mysiga skruttar som satt och vänta på mig. Vi gick på en långpromenad och köpte en pizza. Men det tråkiga är att Ingo mår jätte konstigt..han är bara konstig. Tror han är hård i magen..han vandrar runt runt kan inte riktigt sitta still =( Så jag blir lite hängig då också.


Missade det kungliga bröllopet idag, men gick in på nätet och kika...grät en tår när Viktoria pratade med sin daniel. Hon började gråta så då var det kört för mig. Blödig man är.


I morgon ska jag åka tåg till S och sen vidare ut på landet hem till F.

Nu sitter vi och väntar på att Danmark-Kamerun ska spela. VM för hela slanten när man är ledig.


Ciao

Av INGO - 19 juni 2010 07:11

Algeriet spelade 0-0 i går, riktigt bra. Dom var bättre än England helt klart!


Idag är det lördag och jag är både hundlös och sambolös idag  A jobbar och Ingo jobbar också...han är ute på golfbanan idag med J. Så jag fick inte gå en morgonpromenix idag, känns konstigt och tråkigt.

Tänkte sova ut idag...men jag gick upp 07 ändå. Så nu sitter jag i soffan med en skål godis och funderar på att börja äta....OCH DÄR VAR JAG I FULL GÅNG


Efter jobbet ska jag träffa Mia och S, ska bli kul att prata liiiite...ganska mycket blir det nog för det var ganska länge sen vi sågs.


I morgon ska jag till S, mamma fyller år. Hon är hemma hos storasyrran så det blir till att dra dit då...


VI la ut vårt köksbord på blocket i förrigår...tre timmar senare var det borta=)


Trevlig dag

Ciao

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards