ingopingo

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av INGO - 4 juni 2010 08:29

Goden murgen


Träningsvärk MEN

vi gick och träna ändå. Tack för alla guldstjärnor i kanten


Idag har jag en nervös mage...vi håller på att buda på en lägenhet faktiskt. Vi kommer säkert inte fåååå den!Känns jobbigt att få sova och inte veta om vi får den eller inte. Vi ska lägga vårat sista bud idag...sen är det bara att hålla tummarna. Om vi inte får den får jag inte bryta ihop......okej.......okej......okej.....


INGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO vart är du??

Vad är det med henne????????????????????????????????  Less jag bliiiiir


jag har städat och A är på bra humör efter träningen. Han är ledig hela veckan ut...orättvist. Det brukar vara mannen som drar in pengarna....=)

Vi ska ut och gå en långpromenad med Ingo nu så jag hinner inte skriva mera saker.

Slutar 19:15 idag....booooooooooooooooring. Sen i natt blir det upp och hoppa dags för torg sittning. Jag jobbar 10:00 på lördag men jag hinner sitta med A i några timmar. KOM OCH KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP! =)       

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards