ingopingo

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av INGO - 8 juni 2010 07:34

Jag sitter vid köksbordet och äter lite yogurt. Funderar på livet som jag lever just nu.

Jobbigt att min kära pappa inte fick se min underbara A som jag har levt med i några månader nu...och min nya lägenhet som vi köpte igår...och mina barn som en dag ska komma till världen...

Allt jag gör och allt jag beslutar tänker jag först på pappa. Det som gör dagarna lättare är att i drömmarna så får jag alltid en kram och ett leende från pappa och sen får jag vakna upp...Jag inbillar mig att jag får träffa han inatt igen  


Idag börjar jag klockan 09:00 med personalmöte. A är hemma idag med hundarna.

Har jätte ont i ryggen sen gymmet i går, måste ha gjort fel någonstans. Så idag blev det vila.

Träffade Carro igår en sväng, hon föder i augusti.Ser ut som en kill-mage. Deras hus är väldigt fint nu efter år av slit. Gräsmattan var pricken över i:et.


Trevlig dag på er allihopa. Ska skriva kontrakt idag klockan 15:00, ska försöka få bilder på lägenheten också.

Ciao





Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards