ingopingo

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av INGO - 3 juni 2010 20:21

Kan man ha träningsvärk i halsen till och med. Ja man märker idag hur jag kämpade på matchen...först sprang jag med benen..sen blev jag trött...sen sprang jag med händerna och sen blev det med all kraft i halsen?! tydligen!

Men det är skönt också. Jag är så dum för jag äter godis just nu...där rök det träningspasset=)


Ingo la sig bredvid mig nu, så himla mysigt. I dag på jobbet så pratade jag om honom, jag märkte efter ett tag att jag stod och visade bild..med tårar i ögonen. Kändes som att jag pratade om mina barn, haha!








Av INGO - 3 juni 2010 08:57

Jag kan inte röra mig så värst bra. Gymmade igår morse, senare på kvällen spelade jag fotbollsmatch, spelade hela matchen...jag kan inte gå idag. Sitter i soffan nu in i det sista...ska försöka ta mig till jobbet.

Tråkigt det ska bli att jobba när solen skiner och A är ledig veckan ut...


Idag kan det hända grejer. Vi tittade på en lägenhet i tisdags. Tyckte om den båda två. Tydligen så hade dom en privat visning igår för någon som kom efter. Inga bud lagda.

Vi får se om det är någon som verkar vara intressserad. Vi ska i allafall lägga ett bud.

Men sen hade vi inte tänkt att gå så värst högt, eftersom hyran är så hög och lägenheten är inte värd överpriser.


Nu ska jag hoppa på A mage


Ciao

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards