ingopingo

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av INGO - 12 juni 2010 08:05

Jag och Ingo höll på att flyga bort i morse då vi var ute. Vågade inte gå den vanliga vägen vid träden, för dom stod och vajjade rätt mycket. Hade ingen lust att få en gren i huvudet samtidigt som Ingo flyger iväg.

Idag har vi inga planer...har ju lust att hitta på något nu när man ÄNTLIGEN är ledig.

A ligger och sover

Ingo sov till klockan 08:00 idag, han låg på rygg och pustade när jag sa att vi skulle gå ut...han orkade verkligen inte.Så jag fick dra han ner mot sängkanten...inget hände, då fick jag bära ut han i trappen och där la jag honom på det iskalla golvet...DÅ rullade han runt och ställde sig och stretcha! Sen var det dags att snurra runt ett varv och jaga svansen SEN gå ut!

Tror att han hörde att det var regn ute, han hatar det.

Undrar vad Floyd gör idag?

VM började igår och vi kollade på Frankrikes första match mot Uruguay. 0-0...somnade mot slutet men jag tror det blev det=) jag hade tippat 3-0 så mitt tips gick inte såååå bra.

Idag får det bli storstädning i lägenheten...lite förebyggande tills vi flyttar.


Ciao

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards