ingopingo

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av INGO - 2 augusti 2010 20:42

Kommer hem för att testa om det kanske finns internet...JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  Ena balkongen och pytteliten del av vardagsrummet och en trött och sliten INGO efter all flytt!  Vi skålar med saft       

Nu har vi invigt köket med hemlagad hamburgare och Ingo sitter som vanligt på köksbordet, ett högt sådant. Sista veckan på jobbet, känns så himla skööööööönt! Sen ska jag röja i lägenheten så man kan börja bjuda över lite folk på visit!

Herregud vad lycklig jag är över internet, vet knappt vad jag ska skriva. 

Av INGO - 2 augusti 2010 19:04

JA vad säger man...sämsta bloggaren ever. Har inget internet och jag försöker att fixa det så snabbt som möjligt. Så jag har inte kunnat skriva någonting, har haft FULLT UPP med mammas och min egen flytt!

Nu har vi flyttat klart och städat...lite grejer att fixa i nya lägenheten. Grannarna verkar toppen och jag trivs super. A älskar det också.

Jobbar varje dag nu tills på fredag,efter det ska jag fixa klart med allt och bli den bästa bloggaren EVER!


På fredag åker mamma och J till Tunisien för att spela golf. Så vi ska vara hundvakt åt F, spännande!

Sen ska vi vara barnvakt åt E, det ska bli super skoj! Han ska sova hos oss också.

Ja det var min korta internettid...skriver mer snart. Kommer komma igång igen snart så håll ut mina kära läsare! Jag börjar skriva aktivt snart igen.

Ciao

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards