ingopingo

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av INGO - 4 augusti 2010 07:47

Idag gick vi inte många meter utanför dörren. Ingo VÄGRAR gå med sina tassar i regn. Som dessutom är lite skadade just nu. Igår var Mia och Stina på besök och han var så hetsig och glad när han såg dom så han sprang runt i lägenheten och hoppade upp i sängen, tvärnita och greja...tillslut blev han låg och ledsen...då hade nageln gått av...suck...så nu måste jag ha lite koll på honom. Som tur är så är mamma och j hemma idag så jag ska lämna Ingo där innan jobbet.

Senare idag ska jag åka till S för fotografering till den nya tidningen. Chefen därifrån ringde i går och sa

- Inget svart & vitt utan färgglatt!


Jag hade precis köpt en kavaj och en klänning till fotograferingen...svart...

Så jag har sprungit runt på morgonen och letat färg i min garderob...det enda jag hitta var väggfärgen som jag målade hallen med förra veckan...och den är vit.

Skämtosido...har inget att ha på mig. Så jag kan inte skriva länge till för jag har egentligen PANIK! Ska jobba hela dagen först också så det finns ingen tid att spilla nu.

       Nu börjar det likna ett hem        

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards