ingopingo

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av INGO - 11 augusti 2010 06:57

Man kan tro att vi har spelat in scary movie nu på morgonen...men icke, så här ser F ut när han går emot mig och vill...pussas

Båda hundarna och jag har redan varit ute på en liten promenad och A sover.  Idag ska vi åka till S. Jag har lite jobbärenden att fixa och sen ska jag och A träffa E och K. Vi ska hjälpa henne att tapetsera upp det sista i hennes lägenhet.

Det verkar bli lite sol i allafall, då blir det härligt att strosa runt i storstan.

Fick en rolig kommentar i går av Fia, att korvarna som jag hade på bild igår smakade som korv fast som avlånga korvar...haha


Carro har kommit hem från BB nu iallafall,men det är nog fullt upp där hemma med två barn och sen en man...=)Ser framemot att få se lilla Milli.

Igår träffade jag Mia och Stina en snabbis. Mia ska flytta...hon har träffat en KAAAARrrr...Dalmas...så hon flyttar till rätt ställe för att jag ska komma och hälsa på. Jag älskar dalarna =) Bra jobbat Mia!

Stinas syrra fick också barn igår, samma dag som Carro...en tjej blev det där också. 2010 tjejernas år!


Mamma och J ringde igår från Tunisien. Dom hade det jätte bra, spelade golf och solade.

Mamma: Hur mår mina balkongblommor?

Jag: ??????????????????????????...joo brrrrraaaaaa

(HELVETE jag har glömt att vattna dom och kollat posten)

Mamma: Vadå har du inte varit där?

Jag: jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Mamma: Det har du ju inte...

Jag: MEN SHIIIIIIIIIIIIIIT mamma...det spöregna igår...dom är säkert dränkta

Samtalet avslutades och jag sprang upp till lägenheten...blommorna såg utmärkta ut

Ställde ner blommorna på balkonggolvet så att regnet inte kommer åt dom nästa gång. På fredag kommer dom hem...borde klara av det! =)


Nej nu ska jag fixa till min härliga hollywood lockar och försöka snygga till mig till ett

viktigt möte i S

Au revior


 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards