ingopingo

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av INGO - 23 augusti 2010 21:23

         

Av INGO - 23 augusti 2010 18:26

Besöket hos Veterinären gick toppen. Inget fel på lill-Ingo. Så himla skönt att få det beskedet innan resan på torsdag.

Så det firar vi med lite godis =) haha A är så less på mig. Han sa till mig att snart kommer din mage bli som en gravid mage ifall vi fortsätter att äta så här mycket godis som vi gör...SCHYYYSSSSST! Nej då det skulle han aldrig säga =)

I dag är det väl fångarna på fortet premiär?! =) snacka om nostalgi kick!


Imorgon ska vi träffa Mia och hennes nya kille, spännandeeeeeeeeeeeeeee =) Ska Skämma ut henne så mycket!   Ska blir jätte trevlig att äntligen få träffa honom. Hon kan ju knappt andas när hon pratar om honom =)


I morgonbitti klockan 07:00 kommer jag stå i tvättstugan ifall ni vill så får ni gärna hjälpa till, för min sambo ligger nog och sussar då =)



Av INGO - 23 augusti 2010 08:35

God morgon! Idag fick A ta en promenix med Ingo på morgonen, jag har sååååå himla ont i halsen. Känns som att det sitter fast en bäver. Ska försöka skölja ner den med lite te snart. Huvudet dunkar...ska man bli sjuk nu för en gång skull?

Hoppas det går över efter te-drickandet.

Idag ska jag till veterinären med Ingo för att kolla hans öga. Han har haft ögondroppar i 10 dagar, så nu vill han kolla om allt e som det ska....annars blir det operation. Hoppas inte =( då kommer jag bli liiiite ledsen. Då får det vänta tills jag kommer hem från Grekland, annars klarar jag inte av att åka iväg. På torsdag åker vi, helt sjukt känns det. Är lite nervös över resan...kommer sakna Ingo så himla mycket.


Igår var vi hemma hos L och K, dom bjöd på grillat! Guuuud vad gott det var!

Dom bor i en villa så Ingo blir alltid så glad när han får komma ut dit, han springer runt runt runt runt på gräsmattan =)


Måndag! Hoppas ni får en underbar dag, solen skiner passa på att njut för i morgon ska det blir regn heeela dagen.

Av revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards