ingopingo

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av INGO - 9 augusti 2010 18:15

Vi har inte ätit sylta...utan pepparkaka...kaka eller vad kallar man det? På bilden visar den sig inte så god men deeeam it vad god den var.

hundarna leker hemma för fullt och A ligger och sover, det har varit en lång dag för honom, gick upp 01:20...stackarn.

Idag har jag suttit hemma hela dagen och spånat och skrivit och spånat och skrivit samtidigt som åskan har dundrat och blixten har bländat mig. Ingo och jag var lika rädda medans F inte fatta någonting...         

Av INGO - 9 augusti 2010 08:42

Har inte sovit så värst...Ingo tar av sig bandaget stup i kvarten och jag springer upp och ner hela tiden. Nu ligger båda hundarna och sover. Ingo i fönstret och Floydan på golvet med sin igelkott som ni ser på på bilden nedan.

       


Snyggt det blev med guldspegeln ellerhur=) Min digitalkameras batterier har tagit slut, man märker det på bilderna som jag lagt in idag som är från en liten gammal kamera.

Idag kanske Carro kommer förbi, hoppas det, om hon inte har fött ut barnet under natten...Men jag tror inte det för jag har inte hört något än.

Måndagmorgon...och jag är inte påväg till jobbet=) härligt!   


Mamma och J njuter av värmen i Tunisien, dom ringde när dom kom fram och sa att allt var bra. Det skulle bli en del golf men även sol och bad.

Nej nu måste jag komma igång med "K Speed"

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards