ingopingo

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av INGO - 3 augusti 2010 07:42

God morgon go middag go kväll

Idag börjar jag klockan 09:00, möte...

A och Ingo sover...skönt, hade också velat hoppa ner i sängen en stund till. Har försökt att röja i lägenheten men det låter alldeles för mycket då väcker jag dom.


Jag har fått några skrivuppdrag från en nystartad tidning, ska lämna idéer på reportage i morgon...stressad, ska ju jobba hela veckan ut..

MEN MEN så är det. Ska bli skoj att skriva lite igen efter uppehållet.


Idag är det tisdag, ska träffa Mia en snabbis hemma hos mig efter jobbet, har inte sett henne på jag vet inte hur länge, därav ligger jag efter allt skvaller när det gäller hennes livskärlek som helt plötsligt har hoppat upp framför henne. Super duper dunder kul!

Jag och A firar snart ett år tillsammans...hihi fler ska det bli..alltså år =)

Nej nu måste jag klä på mig och försöka göra något åt min härliga utväxt (FRISÖÖÖÖREN)och äta lite frulle.

ciao

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards