ingopingo

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av INGO - 7 augusti 2010 18:26

E skulle testa att blinka och blunda hela dagen. Det är vårt tema på bilderna idag. Han sov över hos mig och A...lärorik natt för båda oss.

Det gick bra men det blev inte så mycket sömn...men E är väääärldens snällaste unge, vi gick lite senare på en promenad för att springa runt lite i gräset. Sen fick vi för oss att åka till S så Fatima slapp komma till oss för att hämta honom. Så vi åt mat hemma hos syrran och andra syrran K kom också..myyysigt! I love my sisters

I morgon är det söndag och jag har slutat på jobbet=) Jippi!

Igår fick jag reda på att jag kommit in på en kurs som jag har sökt på distans. Så lite lyckligare blev jag då.

Mamma och J åkte till Tunisien igår och blir borta en vecka. Vi har Floyd då.

Ingo har som jag kanske har berättat, opererat sig...tassen! Sen har ögat åkt på någon slags inflamation,så om inte ögondroppar hjälper leder det senare till operation...håller tummarna för att min lilla skrutt inte får genomgå något sådant=(

A ligger i soffan nu...tror vi båda bara vill sova..jag är helt slut. 

Nu ska jag fundera på framtiden och jobb osv...you never know...

Ciao               

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards