ingopingo

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av INGO - 8 augusti 2010 21:52

Nu har vi satt upp spegeln i hallen, nyckelskåp och hatthyllan, så nu känns hemmet mera som ett hem=)

Lämnade även Floyd och Ingo själva i 45 minuter under dagen...vilket gick åt skogen. Jag hörde Floyd på andra sidan gatan när jag kom hem trots att balkongdörren var stängd...jag fick springa hem och upp i lägenheten..han var heeelt förstörd över att vara själv. Stackarn...så jag tänkte öva med honom hela veckan nu att lämna honom i fem minuter....tio....tjugo...åt gången.Han ylde som om han aldrig varit så ledsen i hela sitt liv...

Vi såg en bra film ikväll "Date night" super rolig!


I morgon är det ny vecka, har en massa saker att fixa, det ska bara bli roligt och spännande. Ser inte framemot natten...måste vara vakt på Ingo som tar av sitt bandage hela tiden och slickar på såret...Ska höra av mig till veterinären på fredag.

Min vän som skulle föda idag, väntar fortfarande spänt, men dagen är inte slut...kanske blir det en jobbig natt. Håller tummarna på att allt går toppen!


Nu vankar A fram och tillbaka...tror han vill sova nu. Vi går alltid och lägger oss tillsammans...mysigt =) Puss


Ciao

Av INGO - 8 augusti 2010 12:21

Hundarna är slöa

Vi är slöa

Men vi ska ta ett ryck alldeles strax, gå ner lite på stan och sen försöka få upp guldspegeln i hallen och hatthyllan för den delen. A ska borra för första gången...

Det är tomt utan E...


Idag har en kompis till mig fått förlossningsdatum...hoppas att det händer något idag, jag är jätte spänd och förväntansfull. Tänk när man själv ska ligga där!  

...hundra år dit  

Nu ringer syrran...skriver senare

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards