ingopingo

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av INGO - 18 augusti 2010 09:26

 


1 år sen pappa gick bort



Har det gått ett år...kan inte tro det

Vad har han missat...mycket

Ser han mig?

Vart finns han?

Den här dikten är till dig pappa


Jag kommer ihåg den dagen då mitt hjärta brast

Jag kommer ihåg den dagen då du gick din väg

Jag kommer ihåg den dagen alldeles för väl,  för att våga tänka på den för länge

Känslan är fortfarande obehaglig och stark

Smärtan är värre

Smärtan blir värre när jag tänker på

...att jag aldrig mer får krama om dig


Du var min underbara

Du var den bästa

Du var min pappa

Du formade mig till den jag är idag

Du gav mig det livet jag lever nu

Du gav mig min mamma

Du gav mig mina syskon


Jag kommer ge dig allt när vi ses igen....

Vart du än är så vet jag att vi kommer att ses

Du kommer att hitta mig och jag kommer att hitta dig


Jag älskar dig pappa


Lämna mig aldrig i mina drömmar....det är det enda jag har kvar...


Jag älskar dig

Jag älskar dig

Jag saknar dig PAPPA

Av INGO - 18 augusti 2010 09:00

Hej!


Idag vaknade jag 08:00 sov ganska bra i natt. Märkte inte ens att A gick till jobbet i natt. Pratade precis med honom, han var trött.

Idag ska han och hans pappa på trav, mysigt. Jag hänger inte med för jag ska hem till syrran och få hjälp att skriva det sista till tidningen, sen ska allt vara klart har jag bestämt mig för. Har en resa kvar men den går snabbt att skriva.

Så jag och Ingo åker runt 14:00.

Jag hoppas få ett samtal idag från produktionsbolaget...håll tummarna.

Annars är det fullt upp hela veckan. Ska på 50 års fest på lördag, innan det ska jag och A stå på torget och sälja bort allt skit i källaren. Fredag ska jag till en kompis och på torsdag ska jag till gruvan och göra reportage.

Trevlig dag

Au revior

Här får ni lite mer bilder från herrgårdsbesöket i måndags

             


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards