ingopingo

Direktlänk till inlägg 17 april 2012

Sjukgymnastik är toppen

Av INGO - 17 april 2012 14:44

   

Fick gå till en sjukgymnast idag som var riktigt bra. Vi satt i och för sig bara och pratade i en timme och fick ta undersökningen av kroppen nästa gång. men jag fick hopp om framtiden. Det känns bra idag trots smärta i handlederna efter sprutorna i går. Blev värre av sprutorna...men förhoppningsvis lägger det väl sig.


Om en liten stund ska jag hämta Mamma och janne på flygplatsen. Ska bli kul att se dom och lämna över deras hund =) som har total vägrat att äta sen dom åkte typ...Stackars Floyd.

Men annars har det bara varit mysigt att ha honom med oss. han är ju gooosigare än Ingo när det gäller att ligga nära och mysa.


Léon sover fruktansvärt dåligt på nätterna igen. Vi hade fått ordning på det men jag tror att det är något som håller i sig sen allt vi varit med om senaste veckorna. Antingen har han ont i magen fortfarande efter magsjukan, eller ont i öronen som vi redan har kollat upp fyra gånger...eller så är det halsont som dom i Schweiz sa...jag vet inte. Om det inte blir bättre snart får vi gå iväg återigen till läkaren-. För han somnar i sin egen säng och sover en stund men sen är han vaken hela nätterna. Somnar i en sekund och vaknar, somnar vaknar somnar. Jag var tvungen att gå och lägga mig igen i morse för jag var heeeeeelt förstörd. Tur att jag har möjlighet till det nu när båda är hemma tillsammans. I vanliga mammalediga fall så är det bara att kämpa på.


I morgon ska jag träffa Stina, det ska bliiii såå KUL!!!!!!! =)=)=)=)=) Vi har jätte mycket att ta upp och prata om, ser framemot det. Sen kommer Lisa och hennes två söta barn till oss i helgen. Det ska också bli jätte roligt, för hon har inte sätt hur vi bor än.


Au revoir 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards