ingopingo

Alla inlägg under februari 2013

Av INGO - 23 februari 2013 10:40

Som man sätter på gitarren men L trodde det var en nagelklippare...
Nästan min son :)

Av INGO - 23 februari 2013 08:03

Idag är det äntligen lördag. Vi laddar med glitter byxor och rosa topp! =)

Ser tyvärr inte så ljust ut på tävlingsfronten tycker jag när jag lyssnar på låtarna på hemsidan. MEEEEN man vet ju aldrig!


Igår var syrran här med barnen, L somnade vid 17 tror jag och sen vaknade han vääääldigt grinig men sen när dom gick så blev han lugn och kunde somna igen runt 21:30...sen sov han typ hela natten =) ja det e sant. Min son har börjat sova bra på nätterna, så himla skönt!

Syrran stannar hela helgen så idag ska vi nog till lite olika platser i stan....vet inte hur jag ska lyckas med det med min kropp.så det blir till att banga.


I morgon är den efterlängtade visningen...

A jobbar hela helgen, längtar tills han blir ledig måndag och tisdag.


AAAAAAAJ!!!! Gud vad hon sparkar i magen (vad hon nu ska heta) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJ!

Tycker inte om när hon krafsar det känns lite läskigt, hårda sparkar är ok =)


L har tio tänder i sin mun just nu, sjukt mycket =) sen har han två påväg, men det är bara suuuuuuuuuuuuuuuper svullet, som två stora kulor. Är det normalt?? Dom har varit så i flera veckor!

Av INGO - 22 februari 2013 11:11

Av INGO - 22 februari 2013 09:44

Snart kommer syrran och hennes barn, ska bli jätte kul att se dom plus att L kommer få leka hela dagen och helgen med dom! =)

A började jobba idag också så nu är det hundra procent mamma som gäller =)


Skriver mer sen ska städa lite innan dom kommer


Lägger ut bilder snart

Au revoir

Av INGO - 21 februari 2013 15:55

     

Hälsade på Jossan sen gick vi och lekte på en stoooor snöhög!

Av INGO - 21 februari 2013 12:03

Lunchat med Carro,super mysigt! Solen skiner och min hand fryser till is kan inte skriva mer:)

Av INGO - 21 februari 2013 08:39

Av INGO - 20 februari 2013 21:47

Sååååå snygg!!ska köpa den!
Tänk er den på min läckra kropp efter två barn.......
Men vaaaaaa fasan va lite schyssta råååååå!!!! ???????

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards