ingopingo

Direktlänk till inlägg 24 maj 2013

Alla sover utom jag

Av INGO - 24 maj 2013 21:49

Let's dance är igång, paus för new girl som faktiskt är rätt bra. När jag var liten ville jag bli skådis, undrar hur det hade gått om jag valt det yrket!?
Jag hade valt att vara komisk i mina roller tror det skulle passa mer än att bli nästa Lena Endre... Varför valde jag hennes namn som förslag? Jaja...
Det är ju aldrig försent:)

A och L sover så mysigt i rummet bredvid...desto mer godis till mig:)

Sitter och reflekterar över förlossningen...tänk att man har gått igenom det för sista gången.

Tänk vad stort och ändå livsfarligt det är. Jag får mer panik än glada vibbar av att tänka på allt som hänt. Det enda som ger mig värme är tanken och synen av att jag sitter här med två underbara barn. Jag ska lära dom allt jag kan och ha dom under mina vingar så länge jag får :)

Fram tills dom blir tonåringar kanske man har hunnit tagit fram vaccin mot jobbiga tonåren.... Vi får hoppas. :)

Jag vill tacka alla som jag har haft i min närhet inför, under och efter förlossningen. Framför allt Karin, Emilia och Ingela. Vilka änglar!

Sen alla vänner och familj som ställt upp med hundvakt och barnvakt. Tack!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards