ingopingo

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Nya tag

Av INGO - 25 augusti 2010 08:04

Efter den lääängsta deppdagen i går till en ny dag idag. Ska fan inte bli nedtryckt av clowner. Mer behöver jag inte säga om det...

Jaha då börjar halva livet i allafall på ruta ett. Det enda som jag ser hemma som e kvar vid min sida jämt är min sambo, familj,vänner och min hund...och det e inte illa direkt.

Ska gå till biblioteket och låna lite franskaböcker, ska ta  tag i mitt halva jag nu. Borde kunna flytande franska egentligen men icke. Min dröm är att åka till Paris eller något fransktalande land och bara glida med min franska accent! Stavas det så? jaja hur som helst. Har beställt en bok till pluggandet i höst, webutveckling och internet publicering.

Ska bli super skoj. Det e också något som jag har sagt i hela mitt liv att webdesign det är något för mig. Så nu ska jag förverkliga det. Så dags nu....30 år gammal tant.


Men pappa sa alltid

- Ingen fara, jag kom på vad jag ville bli när jag var 32 år...

Så jag tänker ofta på det...har två år på mig.


Hans standard ord var också

- Min dotter, "kundskap är makt"


Jag håller på att tvätta i tvättstugan. Ska  springa ner en snabbis igen. adam jobbar extra idag till klockan 11:00.

Ha en bra dag...själv så nyser jag varje kvart...hoppas det går över tills i morgon innan vi flyger iväg.

Au revior

Saknar dig pappa  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards