ingopingo

Alla inlägg under augusti 2010

Av INGO - 17 augusti 2010 09:41

 

Fin frukost 07:00       

Jag fotograferar mig själv

njuter av vattnet som han älskar   

Min underbara Jag cyklar och fotograferar med en systemkamera med EN HAND! =)  Hej! jaha kommer du cyklades...bara så där och jag råkade ha en kamera =)    herrgård        Mingelrummet en av salongerna på övervåningen      Vackert...statyerna alltså    Min favorit var kakbuffén                  Vår salong som vi bodde i     

Av INGO - 16 augusti 2010 09:47

God dag!


Solen skiner!

Jag fick ett telefonsamtal från ett jobb som hörde av sig precis...dom undrade om jag fortfarande var intresserad av jobbet på ett stort produktionsbolag. JAAAAAA DET ÄR JAG!

Så dom skulle ringa mig i veckan för mer info, hon hade precis kommit från semestern och hade en del att göra, hon ville bara försäkra mig om att jag fortfarande fanns.

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES i´m so happy

Så nu åker jag iväg med ett leende till ett annat jobbuppdrag

Hörs i morgon

Au revior

Av INGO - 15 augusti 2010 12:31

Hej hej!


Idag har det varit en trög dag för mig. Vaknade 07:00 perfekt, uppe med tuppen, Ingo och jag gick på promenix...men sen somnade jag om!...TILL 10:30, skandal!

Och nu sitter jag fortfarande i soffan...och har inte gjort mycket. Visst jag har städat,men inget mer!

Idag ska jag gå lite på stan tänkte jag och sen ska vi till Mamma och j och käka lite.

Har märkt att Ingo är lite rädd för björkarnas grenar som åker fram och tillbaka utanför fönstret just nu. han är inte van med naturen ju, bara bilar...


"Jag hörde Darins nya låt igår på lördagskrysset, riktigt bra låt."


Okej ska man äta lite lunch nu?

Vad har jag hemma?

Jo, snickers, mars, mentos, kladdkaka och ostbågar...Bra där.....

Av INGO - 14 augusti 2010 21:25

Åkte på en tripp till frissan idag och fixa håret. Min frisör e gryyyyyyyyyyym men det har jag sagt nu i tusen inlägg! Jag är nöjd!


Sen på måndag blir det en liten mini resa inom Sverige som jag sen ska skriva om. Sover äver en natt också, ska bli super mysigt. Sen på torsdag kommer resa nummer två som kommer bli mer spännande.

Ikväll åt jag och A pizza vid 18:30 efter de skulle vi vila lite...vi vilade i två timmar...snacka om trötta. Jag fick väcka både A och Ingo som låg och snarkade...

Nu har dom dessutom hoppat ner i sängen, ska inte vara omysig och stanna uppe.

God natt

Au revior


Av INGO - 13 augusti 2010 23:37

Ingo ville hem och Floyd var som en liten ett-åring som inte ville sitta still...  Fredagkvällen bjöd på grillning hemma hos A pappa och hans Agneta.

Herreguuuuuud vad mätt jag blev...så blir det när man inte äter på hela dagen och sen laddar och häller i sig på kvällen...

Efter det åkte jag och hämtade Mamma och j på flygplatsen, det gick smidigt och bra att åka dit. Floyd blev super lycklig över att se dom, svansen viftade så mycket att den nästan gick av.

Dom hade haft det jätte bra i Tunisien, tända ljus och vita stolar på stranden..och inte nog med det så hade hästar kommit gåendes där...(uppgjort)MÅSTE HA VARIT!

I morgon ska jag till min underbara frisör, hon tyckte att jag borde färga min utväxt...hon hade sett mig på bloggen och kommenterat..."Nu e det dax"

I´am on my way tomorrow  

Ska lägga mig och sova bredvid mina två älsklingar...kommer vara lite tomt utan Floyd nu måste jag säga.

God natt

Au revior


Av INGO - 13 augusti 2010 10:24

         

Av INGO - 13 augusti 2010 07:43

 

Matbestick fråm http://www.ommdesign.se/  Lite roligare för barnen att äta då! =)


Gick och la mig 23:50 igår...satt uppe och skrev till tidningen. Min hjärna börjar arbeta lite mer på kvällarna trots att jag är en kvällstrött människa. Så jag fick ganska mycket gjort. Hundarna sov också gott inatt, har märkt att när jag stänger alla dörrar in till sovrummet(två) så sover dom bättre. Inga hundar hoppar upp och ner från sängen, eller springer runt runt i lägenheten. Sov faktiskt ganska bra.

   


Idag är det fredag den 13:e..men jag är inte så orolig över det eftersom min dag i går var riktigt  dålig.

Mamma och J kommer hem idag, ska hämta dom på flyget ikväll. Ska hinna äta lite middag med A pappa och A syskon i kväll också, men sen måste jag åka iväg tråkigt nog.


Idag var det en vecka sedan jag var hos veterinären med Ingo, borde nog ringa honom och se om han kan kolla på hans öga. Nej nu måste jag börja skriva lite vettiga saker ;) Snart åker vi till Grekland igen, andra gången i år

   

Au revior

Av INGO - 12 augusti 2010 08:37

Igår kväll satt vi och åt varm choklad och mackor och kollade på the office. Mysigt! Efter en lång dag i Sförtjänade vi det tyckte vi (som aldrig äter smörgåsar)

Idag vaknade jag väääldigt sent. F är en riktig latmask och det smittar över på morgonpigga Ingo, helt underbart för oss som får sova.

Idag ska jag bara sitta och skriva. Jag måste verkligen bli klar med plocksidorna och boka in dom resor jag ska skriva om idag!

Igår träffade vi Carros lilla Milli, vilken liten sötnos. Båda fräldrarna var cool lugna och vi satt och fika lite och sen åkte jag och A hem...kollade till mammas balkongblommor på vägen hem=)

I morgon är det fredag, då kommer mamma hem.

Fick mitt antagningsbesked i går...börjar den 30 augusti...har en resa inbokad 26 aug till 2 sep...Har försökt ringa dom tre gånger nu på morgon utan svar. Måste se om man kan anmäla sig och sen börja lite senare...inte så populärt antar jag...    

Ska väcka A nu...

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards