ingopingo

Alla inlägg den 9 september 2010

Av INGO - 9 september 2010 14:02

Har varit på City G och handlat lite. Skulle handla lunch också men jag är inge hungrig idag. A är med en kompis på stan och jag har extra tråkigt bara därför =)

Mia ska komma förbi ikväll och hänga efter jobbet, ska bli trevligt att snacka lite skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit. I need it! Every girl needs it!...Girl? Lady kanske man skulle kalla mig?


Ingo ligger och sover i soffan...tror jag ska göra honom sällskap. ZZZZZZZZzzzzzzzzz

Av INGO - 9 september 2010 08:46

God morgon!

Här har man redan varit på gymmet och simmat i 25 min. Herregud vad det e jobbigt. Kände mig som en elefant när jag kom upp på golvet igen, jag var ju så lätt i poolen, bara svävade fram =)Så nu känner man att man e på G. Har ätit lite fil idag, min mage e inte helt okej. Orkar inte gå iväg till någon vårdcentral som ska säga...ingenting.

Idag ska vi åka runt och kolla på lite färg och mattor till rummet vid toaletten, måste fixa det nu. Vi har lagt upp dubbelsängen på blocket men inget svar? Förstår inte hur det kan komma sig. 2900kr för en komplett dubbelsäng med madrass och gavel.


Ingo är pigg och glad, han skuttade runt som en hare i morse i parken här bredvid.

Nu står han och river mina ben, vill upp på skrivbordet. han ligger alltid bredvid mig när jag skriver, myshunden.


A är ledig idag också. Så mysigt när vi e hemma båda två!


Jaja skulle bara skryta med att vi har simmat.

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards