ingopingo

Alla inlägg den 15 september 2010

Av INGO - 15 september 2010 20:45

Idag gick det jätte bra att jobba trots att Ingo var hemma själv heeela dagen. Det är så kul på jobbet också, tiden går fort.

När jag kom hem var middagen lagad, muuums för jag var super hungrig.


Ingo har varit på pusshumör idag, han pussar till och med mig fast A sitter närmast...och det är inte varje dag han gör det. A och ingo är ju like this  


I morgon är jag hemma hela dagen, har fått lite kloka ord från min lärare på kursen, så jag ska väl komma igång nu med tankeverksamheten. Lill-syrran är i Florens på affärsresa och kommer hem i natt efter två dagar borta i Italyyy. Hon håller på att buda på en lägenhet så hon e heeelt upp i molnen just nu, så hoppas att det går hennes väg bara så hon inte blir besviken. HÅLLER TUMMARNA!

Tredje dagen utan godis e snart över och det känns faktiskt bra, trodde att jag skulle må sämre än jag gör. Heja heja heja mig själv!

Nu börjar klockan bli 21:00...jag ska snart hoppa i säng, e trötter idag...alltid på kvällen

Au revoir

Av INGO - 15 september 2010 07:39

Onsdag och Ingo ska vara hemma själv till klockan 15:00...hur ska jag kunna jobba och inte tänka på honom? Jag springer hem på lunchen så han klarar sig...det är jag som inte klarar mig =)

Slutar 18:00 idag, efter ska jag bara hem och slappa. Sen ska jag plugga hela torsdag.

Ingo sov jätte djupt inatt, lika djupt som A. Vi låg som vanligt i sängen allihopa. Myyysigt det e.

Min mage har faktiskt blivit lite bättre tror jag efter att jag slutat med läsk och Apelsin juice, inga starka grejer för magen. Det e grejer det


3 dagar utan godis...vad himla duktig jag är


Nej nu måste jag skynda mig

au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards