ingopingo

Alla inlägg den 22 september 2010

Av INGO - 22 september 2010 21:50

Det blev kyckling med rotfrukter och fetaost. ganska gott, lite hårda rotfrukter trots att jag hade dom i ugnen i 50 min....Svårflörtade

Stina och Mia var över på lite middag och det var som vanligt jätte trevligt. Kolla lite idol och Carina Berg flyttar in med lite ostbågar..men jag vet inte vad som hänt. Tog bara fem NÄVAR och sen var jag inte sugen längre...fattar inte, börjar jag bli normal?

      

Ingen ville vara med på bild i kväll så det blir bara lite inredningsbilder =)

A är påväg hem från Solvalla nu, han vann på sista loppet. Så han gick inte back iallafall=) Nej nu ska jag ut med ingo. Han har legat och kollat mot dörren i 6 timmar nu....längtar efter A antar jag...jag duger tydligen inte...

Fick ett mail från en vän idag som hade fått sin nya valp. Kolla in den här sötnosen!!

 

Kommer väga 65kg en vacker dag..Ingo väger 3kg...

Dom kan ju leka....på håll om inte annat....    

Sov gott

Au revoir

Av INGO - 22 september 2010 17:45

Hej! Det blev inget S. Mina vänner hade förväntat sig middag trots överraskningen i går =) Så jag har lagat lite mat nu och dom kommer om fem minuter.

A fick åka själv med sin pappa till trav. Lägger upp bilder på kvällen senare.

Au revoir

Av INGO - 22 september 2010 09:57

Heeeej och god morgon! Idag skiner solen ju, härligt. A ligger fortfarande och sover, han e ledig idag.

Vi ska nog åka på trav med hans pappa för att se och tippa på några lopp idag. Har nog aldrig varit där tror jag, inte vad jag minns.... Jag har varit på Jägersro en gång.

Så vi har tur med vädret som man brukar säga =)


Sov inte alls bra inatt. Hittade en fästning på Ingo förrigår och nu tror jag bara att han har fästningar överallt...tänk om den skulle komma krypandes upp på mig, lite panik. Så nu måste jag kolla honom innan jag går och lägger mig inatt. Bläää

Bakade lite scones igår igen som jag ska bjuda Adam på nu tänkte jag. Kanske lite frukost på sängen. Ja...det ska jag göra åt honom nu. Vi hörs senare

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards