ingopingo

Alla inlägg den 21 september 2010

Av INGO - 21 september 2010 21:41

Ehhh??? nu blev jag verkligen lurad.

Skulle till Erika idag och snacka lite skiiiit. När jag kommer hem till henne hoppar Stina, Mia och Carro med sin söta Milli fram runt hörnet. JA må hon leva ja må hon leva!!!!

Dom hade dukat upp middag med min favorit mat.

Herreguuuud vilka vänner och nära och kära man har!

Så det blev en underbar kväll, god mat och presenter. Det var super roooligt.

Och jag gick SÅKLART till Erika i mjukisbyxor och håret uppsatt i ful toffs. Hade inte förväntat mig det här, haha!

TACK TACK TACK för allt firande.


A är hos Emil med Ingo så det känns lite ensamt hemma nu. Länge sen jag var helt själv hemma...shit när var det senast?


I morgon är det onsdag...och jag skulle bjuda alla tjejerna på middag...vad händer nu? Antar att ingen kommer eller hade ens planerat in min middag? =)  

Ska gå och lägga mig med ett leende

Au revoir

Av INGO - 21 september 2010 10:19

Har sovit dåligt i två nätter nu igen, less jag blir. Sen vägrade datorn sättas igång i morse. Alla mina skolprojekt!!!!!!!!!!! Men nu fick jag igång den tillslut. Så jag har mailat mig själv=) smart va!

Ingo har fortfarande inte lämnat sovrummet, han ligger där inne och sover. Hans bästa sovtid är mellan 07:00-11:00

Idag ska jag träffa Erika, hon hade köpt något fint skåp hemma som jag ska kika på plus att vi ska snacka SKIIIIIIIIIT.

Det har regnat hela dagen, vill inte gå ut idag! Så idag kommer jag inte lägga upp några bilder efter mitt ego rus igår då jag bara,  la upp,  la upp,  la upp=)=)=) Ni ska få vila.

Oj nu vaknade Ingo, han sitter och piper som en lite madame vid mina fötter. Han ska väl ut igen...jaha då ska man ta på sig regnjacka och gå.

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards