ingopingo

Alla inlägg den 11 september 2010

Av INGO - 11 september 2010 19:21

 

BRORSAN HAR DU SETT DEN HÄR???? Vi får inte gå in i en affär med en sån skylt.

Jag såg den när jag skulle gå in...gick in ändå. ALLA KOLLA PÅ MIG.

Så jag snodde en bit trä och sprang ut till bilen.

typiskt dig och ligga i famnen och fisa på din mamma.Du har fötts med en silversked i munnen, det har jag alltid sagt.

Av INGO - 11 september 2010 15:26

Idag slog jag till på en lila matta och rosa kuddar som jag vill ha. Afår säga vad han vill =)=)=) Nej men han kom hem precis och tyckte det var super fint. Så puuuh det var ju tur!

Jag och Erika tog en tur till IKEA och Rusta. Heeerrrregud vad mycket grejer dom har! Kunde gå där hela dagen men valde 10 minuter eftersom Ingo satt i bilen,min lilla bäbis. Jag ska göra middagen i kväll och har fortfarande inte kommit på vad jag ska laga...någon som kan tipsa mig????

   

Av INGO - 11 september 2010 11:12

En bild som jag har på kylskåpet. Pappa och vi tre barn...Saknar dig pappa  

Tre veckor har jag lyckats hålla mina blommor vid liv, känner mig lite stolt. Har hört så mycket olika knep, men jag har hällt 1 dl i veckan nu och det verkar funka.

Sen finns det ju mycket kärlek i lägenheten också...kanske beror på det!

Idag tänkte jag åka ut till en butik, har inte varit där sen dom startade upp...det måste vara 10 år sen ungefär =)

Ska smuggla in Ingo också tänkte jag så han slipper vara hemma själv.

Idag åt jag frukost tillsammans med mamma i sängen, det kallar jag lyx! Det var mysigt. I kväll händer det ingenting, skulle vilja hitta på något, sitter och lyssnar på bra musik och diggar lite.  

   

Liiiiite trött kanske 

Av INGO - 11 september 2010 08:19

Hej!

Har varit ute med Ingo, som förövrigt var väldigt torr i munnen i natt...han smaskade heeeeeeeeeeeeela natten. Jag bad honom att gå och dricka vatten men han vägrade...han sa att han ville vara naturlig blöt i munnen, inga kemikalier....?eeeeeee


Så nu ska vi ta en till promenad till Mamma, Janne och Floyd, vi är bjudna på frukost.

Skriver mer senare

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards