ingopingo

Alla inlägg den 26 september 2010

Av INGO - 26 september 2010 09:30

God morgon

Ingo ligger och pressar i solen som skiner genom fönstret. Han gillar det!

Idag e jag trött...träningsvärk i hela kroppen. Måste vara mitt målarpass igår...

Ska därför belöna mig med att inte gör nått idag =) jo men jag behöver en hjälpande hand till sista tapetseringen, måste vänta tills A kommer hem, han jobbar.

Ingo har börjat gå rundvandring igen i sängen som han gjorde för ett par månader sen. Han väcker mig tusen gånger per natt då.

Men men han e ju min lilla bäbis.


Tänk att jag är 30 år

Kan inte förstå att den siffran gäller mig nu

Känner mig som 23 år


SLÄPP DOM TANKARNA NU


Mamma och Janne ska golfa idag runt tolv. Dom har bara golf i huvudet =)

Lika mycket som att jag bara har Ingo och A i huvudet...och lite godis tankar ibland.

Jag har faktiskt rätt att ge mig själv beröm. Har inte ätit godis som jag en gång gjorde. Måste ha varit 30 års krisen som fick mig att ge upp "godis varje dag". Äter en gång i veckan...ibland två om det blir godis över till nästa dag =) Good job!


Jaha vad ska jag ta och hitta på?

hmmmm

hmmmmmm?....eeeeee vet inte. Duscha kanske (det vääärsta jag vet) men jag måste. Förut var jag tvungen att ta något i munnen som en godis för att överleva den tråkiga tiden i duschen. Duschar lika snabbt som jag äter upp godisen =)


Nej nu känner jag att jag avslöjar lite för mycket av mig själv

Au revoir

 



Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards