ingopingo

Alla inlägg den 14 september 2010

Av INGO - 14 september 2010 21:10

Okej...satt och maila min lärare för att få ett svar på en fråga jag hade. Medans ställer en annan elev en fråga som jag kan se som löd typ


- Hur kan jag ändra 1,4 versionen när html, index inte klarade av det gånger som jag hade tänkt. Så jag klippte ihop och länkade andra websidor för att få bold och html, Xhtml.

Men jag lyckades med det och undrar nu hur....Jag sparade html-filen som strict xhtml 1.0 för övnings skull och unicode 8 var förvalt som teckenuppsättning.



Min fråga som jag hade


- Hur börjar jag?


Jag raderade min fråga och har börjat läsa boken igen....snälla finns det någon som kan websidor...suck

Av INGO - 14 september 2010 20:11

   

Eldbeslagen köpte A igår, fiiina va!

Idag har jag jobbat hela dagen, super kul var det! Ska dit i morgon igen, längtar!

Nu sitter vi och kollar på Idol, har varit utan godis i två dagar.

Följ mig och se om jag kan hålla mig ifrån godis till fredag....måste klara av det!!!!!!

Av INGO - 14 september 2010 08:22

God morgon!

Vilken morgon...haha misslyckad träning 06:00. Min mobil ringde och jag skulle upp. men så hörde jag en hääärlig röst bredvid mig

- Sov älskling, jag går ut med Ingo

Vi sov

Vi sov

tills nu

och nu är det försent att träna för nu ska jag till jobbet strax...så det kan bli. Inte så sur över det eftersom jag knappt kan använda fingrarna på tangentbordet efter matchen igår. Träääningsvärk!

A har tagit en tur till skolan som han tränade Innebandy på igår för han hade glömt sina skor där...hoppas att han hittar dom.

Slutar jobba 18:00 sen ska jag hem till mamma för att klippa håret på hela bunten samtidigt som vi ska kika på Idol.

Redan tisdag...snart fredag....

Ha en bra dag idag

Ingo hälsar till er allihopa som läser

Au revoir

 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards