ingopingo

Alla inlägg den 29 september 2010

Av INGO - 29 september 2010 21:28

Jag har köpt godis idag...varför?

Jo jag var skiiiit sugen

Men jag åt faktiskt inte alls mycket

A frågade till och med om godiset var äckligt =)


Ingo har varit lite sur idag eftersom jag jobbat hela dagen, har försökt att jaga honom runt i lägenheten men han har lagt sig i sitt rum...i SIN säng.

Sista dagen i morgon Ingo sen åker vi tillsammans till Stockholm, så ska du få vara med Floyd hela helgen...då får du brottas och gå ner ett par kilon.


A har precis lugnat ner mig efter mitt dampanfall pågrund av plugget. Varför har jag svårt för att plugga? Varför har jag aldrig fått en diagnos? Jag tror att jag bara är praktiskt lagd...kan inte läsa. Jag ger upp!

(nej då hade pappa blivit besviken)

Sov gott

Au revoir

Av INGO - 29 september 2010 07:22

 

Hej god morgon!

Har precis varit ute med Ingo. Jag har för vana att gå ut med honom utan linser eller glasögon, ser inte så värst bra då! Såklart så möter jag en person i trappen som stannar i mörkret och pratar med mig. Och jag ser inte hans ansikte...jobbig situation, speciellt när jag trodde i en minut att det var han som bor över oss, men det var hans som bor snett över oss, som jag aldrig har träffat. Så han trodde väl jag var knäpp, för jag pratade som om vi hade pratat ett antal gånger. Tur att man har hund som man kan kolla ner på istället för att se på den man pratar när man är blind...

Ingo är trött, lägger sig alltid bredvid mig när jag skriver. 

Idag blir det jobb från 9:30-18:00 lång dag framför mig. Ska springa hem på lunchen för att gå ut med min älskade Ingo. Sen kommer A hem vid tre.

Ha en bra dag

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards