ingopingo

Alla inlägg den 10 september 2010

Av INGO - 10 september 2010 08:19

   

God morgon....ingo här...jag har inte haft en syl i vädret sen jag vet inte hur länge...

Jag vill inte ens visa mig...

.....jag ser förjääävlig ut idag....

.....har inte blivit borstad eller tvättad på 1 årrrrrrrrrrrrrrrrr TYP känns det som!

Nej jag kan inte titta...

...ni får bara se mig på sidan....

...nej bara på sidan....

....nej nu jäklar kom en gäsp också....

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAahhhhhhhhhmmmmmmm

 

Jaha....

....Nu råkade jag se framåt

....ja ni ser väl hur jag ser ut

......ser ju knappt något med dom där två antennerna framför ögonen.

.....Tänk om K hade det så???????

Shiiiiit nu kommer hon.....säg inget....Lalalalalaa heeeeeeeeeeej söta du!


Hej och God morgon!


Ingo är super mysig idag. Vi har varit ute och gått en sväng. Idag ska vi till stationen och sätta ett par barnvagnshjul på tåget som syrran glömde här. Snååååla på SJ alltså det är det vi ska hitta på idag. Lägga saker på tåget och vips tar hon emot dom i Stockholm, super bra ju!

Annars ska jag sitta lite i solen och plugga. Är det fredag idag?....tror det. jag har ingen koll längre på dagarna.

Igår träffade jag Mia en sväng, satt och snacka lite gojjilojja. A var hos Emil hela dagen. Så då flödade bokstäverna =)=) nej då! Puss


Nej nu ska jag helgstäda innan jag gör något annat.

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards