ingopingo

Direktlänk till inlägg 17 september 2010

Vilken dag

Av INGO - 17 september 2010 23:00

Vilken dag

Började med att A och jag gick hem till mamma för att lämna Ingo.

Mamma skulle köra oss till stationen för att vi skulle till Stockholm. Men det slutade med att mamma körde till Stockholm och vi mötte upp min lilla syster.

Tog en fika på söder och sen var dags för bus...JVi möter upp andra syrran uppe i en lokal där hon har med sig en kille som hejar på mig.

- Hej! Du ska vara här i några timmar nu!

Jag: Jaha...och vem är du?

- Jag ska lära dig att strippa!


Jag: VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?????? NEJ ALDRIG


hahaha alla garvade


Nej då jag är fotograf och har fotograferat Carola, Darin med mera och nu är det din tur!

Mina ben darrade och då förstod jag varför jag skulle vara så fin. Dags för fotografering. Syrrona satte på mig kläder och gjorde mig iordning.

  Vi tog kort alla tre systrar tillsammans och sen var det dags för mig och A att ta tillsammans. Jag hadeINGEN ANING.

MEN VAD HÄNDER!

När vi ska fotas går han ner på knä och friar!

jag älskar dig

Vill du gifta dig med mig? 

JAG HÅLLER PÅ ATT SVIMMA!

Jag tror att jag sa JA?!?!?!?! vet inte...han tar fram ringarna och jag får verkligen hålla igen mitt vattenfall av tårar. Älskling...jag älskar dig

Då hör vi mamma i bakgrunden som precis har märkt att han gått ner på knä

Hon skriker

- Neeeeej han har ramlat!


Nej han har friat!  

     

Ingen visste att det skulle hända =) Herregud...drömmer jag?

Inte nog med det...Dom hade beställt en tid hos tatueraren...SÅ NU HAR JAG EN TILL TATUERING!!!Visar den en annan


dag.  Jag känner mig lycklig!

Fatima och Elliot var glada och fick också fotograferas tillsammans.

Fotografen var en bra vän till Fatima     

Sen blev det middag på vid vattnet med Mamma, Janne och lill-syrran och A. Vilken underbar dag          Au revoir

Pappa jag tänker på dig...Idag tatuerade jag in din underskrift...ditt namn för att visa att du alltid kommer finnas med mig. Jag älskar dig...önskar du var här på min 30 års dag! TACK för den här dagen allihopa, älskar er!

 
 
Ingen bild

fia

18 september 2010 12:52

SHIT!! Vad superromantiskt! Jag blir alldeles tårögd! Vad fint de ordnade för dig på din 30-årsdag, och HJÄLP vilket underbart sätt Adam valde att fria på.

Stort grattis till er förlovning!! Puss och puss!!

 
Ingen bild

karro

18 september 2010 17:13

karimaaaa! aaah, vad kul. GRATTIS GRATTIS GRATTIS! :D shiit, du och adam 4-life verkligen. BTW, ballongbyrån är uppstartat, hör av dig om du vill ha shyssta bröllopsarrangemang ;) du får kika; http://www.partytajm.se/images/stories/Kundmall2.pdf
puss&kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards