ingopingo

Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Har sovit dåligt

Av INGO - 21 september 2010 10:19

Har sovit dåligt i två nätter nu igen, less jag blir. Sen vägrade datorn sättas igång i morse. Alla mina skolprojekt!!!!!!!!!!! Men nu fick jag igång den tillslut. Så jag har mailat mig själv=) smart va!

Ingo har fortfarande inte lämnat sovrummet, han ligger där inne och sover. Hans bästa sovtid är mellan 07:00-11:00

Idag ska jag träffa Erika, hon hade köpt något fint skåp hemma som jag ska kika på plus att vi ska snacka SKIIIIIIIIIT.

Det har regnat hela dagen, vill inte gå ut idag! Så idag kommer jag inte lägga upp några bilder efter mitt ego rus igår då jag bara,  la upp,  la upp,  la upp=)=)=) Ni ska få vila.

Oj nu vaknade Ingo, han sitter och piper som en lite madame vid mina fötter. Han ska väl ut igen...jaha då ska man ta på sig regnjacka och gå.

Au revoir


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards