ingopingo

Direktlänk till inlägg 27 september 2010

ont

Av INGO - 27 september 2010 08:25

Vilken morgon...går som en 100 åring. Blev lite för mycket målande och byggande igår. Flyttade över en garderob till ett annat rum plus att vi tog ner den stora garderoben från vinden i går och satte upp den också...A har jätte ont i ryggen han med.

(Ingo och A sover)

Men det blev fint! A ska fixa det sista idag medans jag ska till jobbet. Ska bli kul att jobba, visa alla att jag har förlovat mig och visa alla hur jag ser ut efter ha fyllt 30 år.

  

En av dom på jobbet sa

- Kom in och visa dig efter din stora dag så får vi se hur du ser ut som 30 åring.....


Mmmmm okej....

Senare idag ska vi till Petra, Peter och Sofia. Ska fika lite, det var länge sen jag träffade dom. A och ingo är självklart med också! Sist Ingo var hemma hos dom kissade han inne....så vi får hålla tummarna på att det inte händer.

Nu ska jag göra mig iordning

Lägger ut bilder på rummet senare

Au revoir

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards