ingopingo

Alla inlägg under december 2010

Av INGO - 9 december 2010 19:03

Lång dag på jobbet

Men vad gör väl det när man har en man hemma som gör iordning mat tills man kommer hem

A är underbar

Jag sitter i soffan nu

Mätt

Väntar på att börja äta lite vindruvor och naturgodis...sånt som man "tror" är nyttigt

Idag sa en kund att jag var stooooor

tack sa jag

Du med....(ville jag säga tillbaka)

Men det gjorde jag ju inte

Jag slog mig själv på magen och sa

Ja...ett riktigt fetto!

   


Idag är det robinson

En riktigt dålig serie egentligen...när personer åker ut...åker dom inte ut så håller det på så i all evighet. Jag tror att tittarna får rösta fram vinnaren i år. Alla kommer vara kvar till slutet och sen får vi rösta...men daniel åkte ju faktiskt ut sist ju.....

JA MEN jag lovar att han kommer tillbaka på något svart skepp som sjörövare i kvällens program.

Nej nu ska jag gosa med mina pojkar

Au revoir

Av INGO - 9 december 2010 07:37

Sitter och kollar på nyhetsmorgon

Kollar på svenska hjältar. Folk som ingriper när saker och ting händer

Tänk att folk står och tittar på en allvarlig händelse och gör INGENTING...fast någon skriker efter hjälp. För mig är det heeeelt overkligt. Tänk om det var du själv som behövde hjälp?

Jag blir så ARG och sur på alla tafatta människor som finns på den här jorden.

Dom borde skämmas, finns ingen ursäkt för varför man inte skulle ingripa och hjälpa


Kul då vaknar man och blir sur...

jaja jag tittar åt Ingos håll så blir jag glad igen

Och hans lilla älskling Nisse

Nu är det bara två dagar kvar till helg...

I morgon ska Ingo vara med med mamma medans jag jobbar för hon e ledig, skönt, då slipper han vara själv.

Min älskade A är på jobbet, saknar honom Vill att klockan blir 18 så vi får träffas igen

Min mage har varit lugn i några dagar...man blir lite orolig då men men det är väl inget konstigt med det hoppas jag. Den 13 januari ska vi på nästa ultraljud, lääääääängtar eftersom vi nu ska kolla vad det är för kön. Alla säger tjej....vi får se!

Ha en bra dag

Au revoir   


Av INGO - 8 december 2010 07:21

Jag säger bara

"Bonde söker fru"

Jepp

Framför tv:n efter jobbet kommer jag att sitta


Idag kunde jag och ingo inte gå många steg ute

Vi frös fast på övergångsstället

Herregud vad kallt det var ute. Så det blir en längre promenad runt halv nio.

A jobbar tre dagar nu

så det blir för mig att kuta hem på lunchen.


Igår köpte jag barnböcker på tradera...fyndade

20 böcker för ingentiiiiing

Så nästa gång E kommer hem till oss kan vi läsa en massa sagor =)

Hmm...hundra år sen man såg honom

Igår kom en vän förbi jobbet med sin 4 veckor gamla son...han föddes lite förtidigt också, men allt gick bra.

Han var så himla liten när han låg där i vagnen. såååå söt!

Fick en sån längtan efter vår bäbis,hoppas att allt går bra.

Jag glömde sjunga för Stina igår

Jaaaa må hon leva jaaa må hon leva uti hundrade år hurra hurra min vän!!!!graaaattttttiiiiiisssss!


Au revoir

Av INGO - 7 december 2010 19:38

   

Av INGO - 7 december 2010 08:27

Just nu hemma hos familjen

Sotare in the house

tydligen fel på skorstenen

När vi eldar luktar det rök inne hos grannen över oss

Jaja, hoppas att han hittar något fel som är lätt att fixa till.


Tisdag

Jag sov på soffan i natt för att slippa Ingos upp och ner hopp i sängen hela natten. Sov lite bättre då

Tråkigt bara att sova på soffan...slum flum


Har kommit på att jag ska sy lite

Någon som har en symaskin?? =)

Nej det e inget skämt, jag tänkte faktiskt prova  

Au revoir


Av INGO - 6 december 2010 07:25

I natt höll magen på som bara denn

Vågar inte titta mig i spegeln hur stor den har blivit

A och Ingo sover sked som vanligt när A e ledig

Och jag ska strax göra lite mysfrukost till mig själv.

En hel veckas jobb har jag framför mig ( som alla andra, fast nu e alla mina vänner typ mamma lediga)

Jag känner mig lite bättre nu, var så himla sjuk häromdagen men det höll bara i en dag

...konstigt men bra

Andra advent har varit och en tredje kommer på söndag

Åt inte ens en lussebulle i går

Får helt enkelt ta igen det under veckan =)


Min vän uppe i Ö har fortfarande bakterien som alla pratar om...

den som ger lite lösare mage än andra =)

stackars henne! Hoppas hon blir frisk snart!


Själv tror jag väl inte att jag har en bakterie utan jag har stor mage pga graviditet

Tur det

Nu kan ingen skylla på alla mackor jag äter =)

07:30 i got to go

Au revoir

Av INGO - 5 december 2010 16:09

    min mage 12+4  stooooooooooooor    

a poserar

     

Av INGO - 5 december 2010 08:40

   

God morgon

Jag och Ingo låg och sov fram till 08:00 i morse...det e lyx...söndagslyx

A e på jobbet slutar tre

Jag ska kika runt lite på stan

Just för sekunden orkar jag inte det och vill bara pilla mig i naveln...men sen hatar jag ju att inte göra ngt.

Ingo ligger i fönstret...han sover som vanligt efter promenaden

Njuuuut nu av söndagen det ska jag

Au revoir                 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards