ingopingo

Alla inlägg under juni 2010

Av INGO - 18 juni 2010 20:28

VIVA ALGERIAAAAAAAAAAAAAAAAA!


Nu spelar England-Algeriet. jag har tippat 2-1 till Algeriet

PAPPA SAKNAR DIG!  

Av INGO - 18 juni 2010 07:35

Fick ett inlägg om att jag ska sluta kommentera att jobbet är dåligt. jag kommer att fortsätta göra det pågrund av att jag tycker att det är dåligt.

Idag ska jag till mitt tråkiga jobb, tråååååkigt! Och det ska bli såååå tråååkigt!

BLÄ!


Annars är det fredag, men vad gör det, jobbar ju i morgon. I kväll spelar Algeriet mot England, ska bli skoj att kolla på den matchen.


Ingo och jag var ute nu på morgonen. Höll på att bli påkörda av cyklisterna i den här stan. Cykel OCH GÅNGvägen som är vid järnvägen där cyklar dom sååå snabbt att dom ser inte gångarna som går där. Får hålla i Ingo så han inte råkaar fastna i något hjul och snurrar runt.


Skönt med moln idag när man ska vara inne en hel dag.

Av INGO - 17 juni 2010 21:21

Jordgubbar och glass stod på menyn i kväll


Idag har det varit en lååång dag. När jag kom hem hade A köpt jordgubbar och fixat middag, min favvo fiskbullar i hummersås, jummy! Alla vrider och vänder på sig nu men gud så underskattad rätt.


I morgon är det redan fredag, veckan bara säger swwwiiiish! Och jag blåser med!

I helgen vet jag inte mer än att vi kanske ska träffas tjejerna hemma hos någon. Kom på nu att jag inte svarat på varken S eller Mias mess....sorry! Jag borrar huvudet i marken för att överleva jobbet som jag jobbar på just nu. Fyyyyy vilket jobb, blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää


äääääääääääääää


Sen fyller mamma år helgen, vi ska fira med pompa och stått! HURRA!


Nu ska jag messa mina vänner hej hopP!

Bilder från stugan i går   

Av INGO - 17 juni 2010 09:19

Var uppe och sprang en halv mil i morse. A och jag är sååå hurtiga. Det var bara det

jag ville skvallra om idag. Nu ska jag till tråkjobbet.


Ciao

Av INGO - 16 juni 2010 16:41

Hello!

Idag åkte jag och A ut till hans farmor och farfars sommarställe. Solen sken hela dagen...den skiner fortfarande. Njut av bilderna, efter en bra ledig dag. Just nu leker Ingo och Floyd.....

                             

Av INGO - 15 juni 2010 21:45

Köpte linser idag,så himla skönt att se med nya ögon!

Efter jobbet gick jag och A och åt Libanesiskt. Deam it vad gott det var. Andra gången vi var där och jag rekommenderar ALLA att gå dit. Ingo har tagit råttan i munnen och laddar inför soveriet    Min gulleplutt rättar VM-tipsen...jag låg bra i början men nu ligger jag nog lååångt efter.

Av INGO - 15 juni 2010 07:09

God morgon.

Hade glömt ställa min väckarklocka idag...men tur att jag har en personlig och levande sådan. Ingo väcker mig varje morgon, känns tryggt. Vad hade jag gjort utan han?! Herregud!


Idag ska jag jobba, så det blir inge sol i mitt ansikte. Börjar 09:00 idag pga morgonmöte.

Ingo ligger bredvid mig och sover...Nu ringer älsklingen=)

ciao

Av INGO - 14 juni 2010 08:13

Nu är det bara dagar kvar till det kungliga bröllopet...det är det enda dom snackar om på TV just nu. OCH vilket lag hejar du på nu när Sverige inte deltar i VM!?


Pust...vem bryr siiiig om bröllopet...och heja ALGERIET!


idag har det inte hänt så mycket. Drömde om att jag tog en mopp för att städa med och fick fängelse...skum dröm. Kunde jag inte tagit något mer exklusivt=)...och har jag bara städ i huvudet?

Idag är det jobb, hoppas dagen går fort! Ska bli super tråkigt...BLÄÄÄÄÄÄÄÄ


Vi hörs

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards