ingopingo

Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Måndag

Av INGO - 16 maj 2011 06:51

När man söker på molandevärk nedre delen av magen, gravid i v.38

Då står det att barnet trycker på. Själva huggen betyder fixering men det betyder inte att han är påväg ut. Men vi kan ju hoppas..=)

Det är precis det jag har haft hela natten och nu på morgonen. Känns som att mensen är påväg ungefär.


Idag ska Ingos bror till veterinären, vi tror att han har fått det Ingo har haft förut

"Analsäck inflammation" Stackars lilla Floyd. Om så är fallet ska han vila upp sig hemma hos oss efter klockan 10:00. Får se vad mamma säger när hon ringer efter veterinärbesöket.


Jag sitter i vardagsrummet och Ingo ligger fortfarande i sängen och sover. Han är så mysig när han kan vara i eget rum och inte bry sig om mig. Vi har inte varit ut än, så det är bra, då vänjer vi honom att han kan vänta.

Idag blir det ingen sol direkt, regn regn regn och bara slappa.

Ska försöka sy lite idag, ett draperi till skötbordet så man täcker alla blöjor m.m

Hoppas att tråden är på plats i nålen, annars får jag vänta tills Adam kommer hem =) Aaa määäh jag är ju säämst men bra på ALLT annat!

Brödet är slut...

Men jag har kladdkaka

Så det får bli lite kladdkaka nu så här på morgonen

Jag tror att det är bra för kroppen

Det säger alla mina vänner som är/har varit gravida

Au revoir



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards