ingopingo

Alla inlägg den 1 november 2011

Av INGO - 1 november 2011 06:33

Hela morgonen har gått åt sånglektioner

Léon sitter och skriker/sjunger, övar sin röst!

Han har även upptäckt hakan...på andra. Så fort han kommer på det så attackerar han den.

Han tittar än i ögonen och sen smäller han ner huvudet och tar tag i hakan med...munnen =)

Det är så kul när han gör det, för han ser att vi skrattar och då gör han det fem gånger till.

Nätterna fortsätter vara "vakna" men nu har jag legat och kollat på honom när han väl sover och han drömmer himla mycket. Han skrattar och gråter i sömnen.Rycker till och blir väckt av sig själv. Men jag tror det går över snart =)


Idag ska vi som vanligt gå en morgonpromenad med Stina och Polly, ska bli 13 grader.

Har kommit på en sak som stöööör mig. Hundägare som har såna koppel där hunden kan gå hur långt som helst utan att ägaren behöver ta ett steg...Varför är dom tillåtna? Igår sprang ännu en hund fram till mig och Ingo bakifrån när vi hade gått förbi, ägaren (en trött tant) stod långt bort och lät kopplet bli längre och längre. Plus att när hundarna väl gör ett språng är det inte många som hinner låsa kopplet så den inte hinner göra det skuttet....Jag ska inte ens behöva gå nervöst och kolla över axeln och hunden följer efter oss. Pust! Kul....jag är hundrädd men har hund själv....det e ju normalt!

     


Har tänt lite ljus eftersom mornarna är så himla mörka, mysigt när man har en bäbis  och en hund som ligger tätt intill. MYS!

Vi firade ju syrran i helgen men det är idag hon fyller, grattis sis!!!

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards