ingopingo

Alla inlägg den 5 november 2011

Av INGO - 5 november 2011 09:40

Morgonpromenad i 2 timmar får än att må toppen.

Vägde mig igår så jag gick lite extra snabbt.

Det dåliga med det är att man tar ju en extra godsak när man kommer hem, eftersom man gott så bra.

Läste någonstans att kokain och socker har samma beroendeframkallning...jag tror på den studien.

Jag kan inte sluta.

Morgonen ute, hade jag helt för mig själv, inte en kotte ute. Jag kunde prata lite med mig själv utan att skämmas sen kunde jag korsa gångbanan och cykelbanan utan att någon hetsig cyklist med hjälm och tuta skulle bli arg.

Härlig snart på dagen.

Tog mig till minneslunden för att få sitta och tänka och sakna pappa. Det var ljus överallt och jag satt och grät en stund. Det var skönt att få ur sig smärtan man känner varje dag. Jag önskar han ser mig och Léon.

Pappa var världens världens bästa! Hoppas att vi ses igen! Älskar dig pappa  

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards