ingopingo

Alla inlägg den 15 november 2011

Av INGO - 15 november 2011 14:08

 

Har sovit en stund efter kalaset

Léon var helt slut, det sprang ju tjejer överallt på kalaset =)

MED VÄRLDENS GODASTE TÅRTA som Stina bakat! Och muffins och kakor....jag åt allt och jag vill åka tillbaka och äta upp resterna =)

Det har varit blå himmel idag och sol, en perfekt  sista dag!

Au revoir

Av INGO - 15 november 2011 06:11

   

Gooood morgon!

Léon e lite pumsi idag....han kanske känner av att jag börjar jobba i morgon....(tror jag ja)

Laddar kanske för barnkalas hos Polly som fyller 1 år idag

Vi ska ner på stan och köpa en liten present, kunde ju inte göra det igår då mina händer var trasiga.

GRATTIS POLLY!!!!!Vi ses snart!


Jag ska försöka klara mig själv idag.Använder mest vänster handen.

I morgon jobbar jag min första dag....Léon e 4½mån....lill-skrutt......åhhhhh jag kommer saaaakna

Ska även börja köra vår nya biiiiil! Spännande! Det är nästan så att det ska bli kul att tanka =)

Stina hur går det lägenheten?

Kollar på arga snickarens reklam. Alltså det är ju värt att vara med i det programmet. Få lite utskällning (vilket man säkert behöver eftersom man aldrig blir klar)

och sen få det mesta fixat av proffs! Visste är väl det värt det?!

Nu vaknar Léon, skriver lite senare

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards