ingopingo

Alla inlägg den 7 november 2011

Av INGO - 7 november 2011 20:13

Hämta bilen idag!

Jag körde som en (ursäkta mig men)som en kärring

Körde sakta

väntade extra länge i korsningen då det var heeeelt tomt

höll avståndet till max och lite till

(låter som en vettig körning....haha)

Kom fram till garaget

Parkera bilen

kollade åt vänster där den andra bilen stod...liiite för nära... dom ska bara våga slå upp bildörren...

Parkerade om...blev lite bättre avstånd

Höll "slå upp dörren avståndet"

Stod och tänkte...titta....tänkte

Kan man sätta en lapp på deras ruta?

"Snälla gå in i din bil försiktigt är du snäll....den e ny".....


Kan man göra det?

Jag gjorde det inte =)


Så nu sitter jag i soffan och försöker tänka på ingenting men jag tänker bara på min bil HELA tiden!

Den är så fiiiin...bilen ska heta George =) (jag döpte alla mina saker till det när jag var liten)


God natt

Au revoir

Av INGO - 7 november 2011 16:09

     

Vi har rensat garderoben idag och Léon var med.

Fick inte mycket rensat direkt utan jag gjorde det fint och städat...har rensat några gånger i år så jag har inget jag kan kasta som jag känner nu =) "Ifall att kläder"...använder alltid samma plagg och allt det andra bara ligger i garderoben...konstig man är.

Idag får vi hem bilen, ska bli skoj. Har fixat en garageplats i en månad sen ska jag försöka ragga upp en plats för längre tid, hoppas att det går att hitta.


Ikväll är det fotbollsgalan, det blir väl till att kolla in den. Är lite suuuur för att "ensam mamma" utgår.....NEJ FÖR FAN DET GÅR JU PÅ 3:an =)=)=)=)=)........nej vi har bara en TV....Adam vill ju kolla på galan.....Kasta ut honom? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa =)...nej då får jag dåligt samvete =)

Nej vi får Göra lite god älgfärs med ris och svamp, lite popcorn till efterätt.

På lördag funderar vi på att stå på loppis. Sista lördagen innan snön kommer, får se om det blir av. Måste ha lite hundvakt isåfall, eftersom vi har båda hundarna.



Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards