ingopingo

Alla inlägg den 14 november 2011

Av INGO - 14 november 2011 20:14

Hade ett besök hos läkaren idag

Slutade med två kortinsonsprutor i händerna...

Så jag blev rätt så handikappad efter dom.

Det gjorde fruuuuktansvärt ONT!

Jag gick därifrån och insåg att...fan jag kan ju inte ens sätta på mig jackan utan att det gör så ont att jag vill hugga av mig handen och springa till Italien.

Ledde vagnen med armbägarna och kunde inte stänga jackan eller ha på mig vantar...LITE KALLT!!!!!!!

Men det var ju bara att bita ihop. Sen fick jag cirkulera runt tills jag fick hjälp, tack och lov så somnade Léon i vagnen.

Så jag fick ringa efter Adams mamma som har haft hand om Léon idag tillsammans med mig här hemma. Jag har inte kunna lyfta eller bära han. Sen kom Erika och hjälpte mig en stund innan Adam kom hem från jobbet.

Har fortfarande ont i höger handen men vänster känns jäkligt bra!

Så nu får jag hålla ut en vecka för att se om det behövs en till. Måste ta det lite lugnt nu.

Börjar ju jobba på onsdag....hm...tur att det finns datorer och inte bara penna och papper.


Så ja det var min dag!

Har gjort det jag kunnat med vänsterhand...


Léon är underbar och Adam är bäst!

    

Nu ska jag sova.....HA trodde ni jah...Ensam mamma söker är på menyn nu! Sen sova

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards