ingopingo

Alla inlägg den 8 november 2011

Av INGO - 8 november 2011 16:45

Idag hälsade vi på Adams Farmor och Farfar igen. Vi fick en anledning att gå till kondis och köpa fika...och det gillar jag. Fast idag var det Adam som höll i stafettpinnen. Han åt upp alla bakelser utom en...den åt jag. Sen åt han kakor som dom hade hemma också. Vi...Adam åt dom ur huset =)

NIklas var där också, deras son och han hade gått ner sjuuuukt mycket i vikt! Herregud!

Léon och farmor pratade bäbisspråk tillsammans. Vi har sätt en liten likhet mellan Léon och Sonias mamma...vissa tyckte det iallafall.


Hela familjen har hängt lite med Stina idag, mötte upp henne och gick en promenix, alltid skoj att träffa henne och snacka lite gojja. Konstigt nog har man alltid saker att prata om.


Idag hade jag beställt sallad till middag men Adam övertalade mig att äta prinsesstårta istället....haha skoja! Jag gillar inte grädde...


Nej men vi måste fixa middag snart. Vi var förbi garaget påvägen hem....kollade till vår lilla bil. Han var så fin när han stod där inklämd mellan två blåa småpumor. (bilar alltså)

Stod bra där! Önskar att jag får en ny plats inom kort. Om det är någon som har en garageplats, hör av er till mig!!! =) Vi har nämligen bara denna plats i en månad. Min bil kommer ju att frysa hjulen av sig om han får stå ute i vinter....

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ det får inte hända =(



Nu måste jag pussa lite på mina killar som sitter och leker i soffan

Au revoir


Av INGO - 8 november 2011 09:43


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards