ingopingo

Alla inlägg den 3 november 2011

Av INGO - 3 november 2011 07:16


Nej men någongång ska vara den första....

Skulle borsta tänderna i morse, nu lät det som att jag precis börjat med det och NEJ jag har gjort det varje morgon och kväll sen jag kunde borsta själv....

Men jag har en eltandborste och råkade sätta på den innan jag nådde munnen...så den nådde linsen istället. Det var bara att plocka ut linsen snabbt för tandkrämen sveeeed i ögat på mig.


Vi har varit på en låångpromenix idag, gick i två timmar, helt slut egentligen men vi ska snart träffa Adams farmor och farfar, det var alldeles för länge sen sist nu, typ 4 veckor. Så det ska bli kul! Så får dom träffa Léon.


Igår kollade jag på Kalla Fakta....jag var emot förskolor innan programmet....nu är det en omöjlighet att sätta Léon på en som har för stor barngrupp, ALDRIG i hela mitt liv! Vi ska klura ut ett annat sätt för honom.

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards