ingopingo

Alla inlägg den 6 november 2011

Av INGO - 6 november 2011 09:57

Vi var på en långpromenad nu på morgonen, hundarna fick springa lösa på en fotbollsplan så deras energi

fick springas av. Men så ser jag två hundar (i samma storlek som Ingo och Floyd) Jag kopplar dom direkt såklart! Floyd är super rädd för alla hundar.

   

Ingo ser hundarna direkt och släpper sin påse som han har hittat.

Mannen med hundarna kommer fram men jag ropar till honom att mina hundar är rädda för andra så det går inte bra att släppa dom eller heja.

Vad tror ni han gör? Släpper den ena och säger att hans andra är en elak hund...well ok?

Jag känner hur min puls rusar, eftersom jag är rädd också.

Jag ser hur Floyde får panik över att en liten hund smyger sakta mot honom och jag säger till mannen att ta sin hund. Jag står där med barnvagn, kan ju inte direkt springa där ifrån.

Floyd sliter sig för att han får PANIK! Då börjar den lösa hunden springa efter Floyd och jag skriiiiker på han att stanna sin hund. Men han gör INGENTING! Så jag skriker och försöker få ta i hans hund. Och nu springer Floyd bort! Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Ingo skäller för att han ser att Floyd blir jagad och nu är han borta. Den "elaka hunden som mannen kallade sin andra hund" släpper han fram mot Ingo för att heja??? Varför? Ingo skällde direkt, märkte ju av det direkt. Jag springer ifrån vagnen som står mitt på planen. Ser den alltid men så hör jag att Léon börjar skrika vilt. jag får springa dit! Jag ser Floyd bakom en buske långt bort. Jag får tag i mannens hund men den hunden biter emot mig när jag tar hans koppel så jag får släppa taget igen.

Börjar nästan gråta! Varför händer det bara mig? Eller det gör det väl inte....men varför har inte hundägare repekt för andra hundar och människor?

JAG HATAR ALLA ANDRA HUNDAR FRÅN OCH MED IDAG.

Jag får tag i Floyd bär upp honom

Mannen ber om ursäkt på ett skumt sätt..."Han ville bara leka"

JA MEN JAG SA JU ATT FLOYD VAR SUPER RÄDD!!!!!! VARFÖR LYSSNADE DU INTE???

Jag ber om ursäkt


Jag går hem

Vi samlar oss

Stackars Floyd, han var verkligen rädd, skrek liksom som en människa när han sprang...

   

Nu ska vi mysa inne istället

Fan vad less jag blir!

Au revoir

Av INGO - 6 november 2011 08:03

 

God morgon

Här hemma är det tunga ögon och fulla muggar, vad man nu menar med det?

Det lät bra!

Två hundar har vi idag och veckan som kommer. Så i natt hade jag två hundar under täcket plus en bäbis som vaknade hela tiden. Och varje gång bebben vakna blev hundarna förvirrade "är det morgon?"

Adam e på semester...

han jobbar alltså....

Har bittert börja kalla det semester eftersom han slipper sömnlösa nätter.


Léon har börjat tugga fast han inte har något i munnen, ser rätt roligt ut, som om han e en tandlös liten minigubbe.

Men en söt liten minibubbe.


Idag kommer Carro över en sväng det var alldeles för länge sen vi sågs.

Igår sminkade jag Adams syrra (får användning av mitt gamla yrke ibland)hon blev såååå snygg!!!!

Nej nu har Léon noll tålamod måste leka lite med honom. Hundarna dansar elddansen runt honom också, bäst att ha koll!

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards