ingopingo

Alla inlägg den 12 november 2011

Av INGO - 12 november 2011 19:15

Japp!

Då var mitt ansikte rött av första "vara ute med dåliga kläder"dagen

Jag kom in i värmen och då då blommade ansiktet upp

Precis som när man fick sin första "Ta bort acne kräm" som gjorde ens hud röd.

Inte skoj

Vi sålde för 2300kr på torget idag

och då var det inga människor där typ

så för att vara helt tomt så fick vi ihop mer än vad vi trodde. Så vi är nöjda.


Skrattade till idag när jag kom på

Att vi blivit engagerade föräldrar...

Jag menar...

eller ni kommer fatta vad jag menar.


Jag kommer på mig själv ligga och klia Léon som en hund...glömde bort för en sekund att han var mitt barn. Han verkade inte ha blivit sur över det. Skrattade till lite för att jag mera kitlade honom mer än att smeka god natt skönt på ryggen. Ingo var i mina tankar då, sorry bebbe!

Sen berättade Adam att när han skulle bära hem en tårta som han hade beställt häromdagen så stod han vid övergångsstället och väntade på rött...MEDANS han stod och vänta vaggade han tårtan.

Haha han vaggade tårtan, som om han hade Léon i famnen.

Det kallar jag att gå in 100 procent i rollen.

Sen för någon vecka sedan stod jag och pratade med en kompis med tom vagn och jag vaggade den hela tiden som vi stod och pratade. Hon kommenterade det när vi skildes åt...annars hade jag aldrig tänkt tanken.


Så nu har vår lilla skitunge somnat =) Jag saknar honom...ska jag väcka han?...nej det e ju taskigt mot han.

Okej då, men jag kommer råka stöta till spjälsängen när jag kollar till han nästa gång ....då kanske han vaknar

"av sig själv"


Idag är det dags för "Så mycket bättre" jag har laddat upp med gurka och morötter

ALLA SOM HÖJDE ÖGONBRYNEN RÄCK UPP EN HAND!!!



Det e sant

Guuuu så nyttig jag är

....Adam ska äta glass, som tur är så är det en glass jag avskyr!

Au revoir

Av INGO - 12 november 2011 10:19

Vi har varit på torget i ngn timme...sålt på ganska bra faktiskt! Stackars Adam står i prasselbyxor...han glömde sätta på sig ett par till som han hade tänkt. Så jag är hemma nu, ska packa ner ett par byxor till honom och springa dit med dom. Men Léon håller på att krypa lite, inte så pigg på att gå ut igen.

Jag har sååå ont i mina handleder...kan inte använda min högra hand snart. Ska till läkaren i morgon, hoppas på att dom kan hjälpa mig. Har liksom ont hela tiden nu. När det väl låser sig i tummen och handleden tappar jag nästan Léon av den smärtan...det e inte så bra. Har börjat bära på alla möjliga konstiga sätt.



Allt ska bort idag så vi säljer grejerna för 10 kr styck typ.

I morgon kommer mamma och Janne hem igen, guuuud så skönt! Längtar! Dom golfar i Spanien just nu....lyllosar!


Nej nu måste jag springa till Adam

Skriver lite senare igen

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards