ingopingo

Alla inlägg den 10 november 2011

Av INGO - 10 november 2011 05:41

 

God morgon i stugan

Vi är alltid uppe före tuppen, vilket är rätt dåligt av tuppen och inte märka det....

Léon har poopat redan och därför är hela morgonen helt underbart lugn. Han ligger här bredvid mig och käkar ur sin flaska som han håller i själv. Han sitter i flera minuter själv och hasar sig liiite framåt när han ligger på mage. Men han rullar från mage och runt åt båda hållen. Gäller att ha koll, det går så himla snabbt!

Matportionerna....han ääääälskar mat! Dricker även en massa vatten. Så det känns bra, behöver inte vara orolig över näring till han. Undrar hur mycket han väger nu? =) mycket.... =) Det är bra tycker jag!


Idag är det sista dagen Adam jobbar för den här veckan, sen har vi hela helgen tillsammans. Tänk att det är så många som vill ge sin partner ensam tid. Har funderat på den grejen. Jag och Adam är ju JÄMT STÄNDIGT ALLTID med varandra. Och jag älskar det! Jag funderar på att leta efter mer tid tillsammans =) han är min bästa vän, vill alltid vara med han. Tur att han e likadan! =)=) Love you!


Léon sover nu....söt han e! Tänk att man har en son....sjukt overkligt

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards