ingopingo

Alla inlägg den 11 november 2011

Av INGO - 11 november 2011 19:55

Idag fick vi pungtering....nej det heter väl inte pung...tering. Herregud vad jag skriver konstigt. Punktering?

...jaja ni vet vad jag menar. Vi fick punka på barnvagnen idag...

platt som en pannkaka var det högra hjulet.

Så jag virrar in till en cykelhandlare och han fixar det.

När jag senare får hämta hjulet glider jag in, stensäker på vad jag ska säga.

Jag har kontanter i handen och (jag tänker t.o.m efter....)


Jag: Tja!! Hoooo got the money!!

Handlaren: Va? Du hoppas jag!

Jag: Eeehhhh jag sa lite fel, men tack tack, HEJ DÅ!


Jag skulle ju säga, vem vill ha pengarna!


Jag skuttar ut med Léon i bärselen...hoppas att han log mot dom!


Just nu håller vi på att röja på vinden och i källaren. Vi ska sälja allt skit i morgon på torget. Ska bli kul!


NU BÖRJAR IDOL!

Au revoir

Av INGO - 11 november 2011 07:49

Today it´s a good day

Adam är ledig

Trodde väl att jag skulle få sova liiiite längre men det var 05:00 och upp och hoppa!

Vi ska snart ut och vandra

det låter som att vi har skog och berg runt omkring oss men neeeej det blir mer asfalt och någon enstaka skymt av gräsplanen lite längre bort.

Hundarna får eventuellt springa lösa på en grusplan i området =)


Jag har hittat en bild på mamma när hon var liten.

Vad tycker ni?

Är det likt Léon?

 

  

Idag ska vi rensa vinden och källaren, slut på att ha överflödigt skit i vråna.

Jag känner mig väldigt poetisk idag.....

Nej nu skriiiiker Léon efter sin underbart snygga mamma, med dom snygga benen som "inte" har gropar i sig"

Dessutom så var magen heeelt borta i morse när jag vakna.....sen vakna jag igen för jag råka somna om samma sekund....Magen var kvar....ja det är väl tur det

Adaaaaaaaaaaaam kan jag få chokladbollarna i kylen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Au revoir 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards